.

.
Wszystkie scenariusze są tylko i wyłącznie mojego autorstwa!

3 lutego 2013

Liebster Awards 3


Kolejne nominacje? Naprawdę? :) To miłe, ale nie mogę się do tego przyzwyczaić xD


Zasady:
   „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”



Odpowiedzi na pytania Risu


1. Jak wyobrażasz sobie moment spotkania swojego biasa/biasów?
Jest wiele scenariuszy, ale chyba jednak zostawię to dla siebie :)

 
2. Uczysz się układów z teledysków? Jeśli tak, to co już umiesz?
Jakiś czas uczyłam się razem z siostrą, i to dość intensywnie. Ostatnio jednak...obijamy się xD Potrafię zatańczyć układ f(x) "Hot Summer", choć nie tak idealnie jak dziewczyny... Umiem też początek "Hush" A-Pink, kawałek "Cool" i "Alone" Sistar. Tak, lubuję się w girlsbandach - mają prostsze choteografie niż boysbandy, to trzeba przyznać xD Ostatnio też próbuję "Gangnam Style" PSY XD

 
3. Jak radzisz sobie z "dołami pisarskimi"?
Wtedy nie piszę na siłę, bo wiem, że potrafię przesiedzieć przed monitorem albo nad kartką długie godziny, podczas których i tak nic nie napiszę. Zwykle próbuję przeczekać, ten okres, bo później w najmniej spodziewanym momencie uderza mnie wena :)


4. Jakie masz fobie?
  • Boję się wszystkiego, co ma związek z medycyną=lekarze, szpitale, badania, choroby, zarazki, igły, lekarstwa, ten zapach... :/
  •  Psy i koty...boję się, że się na mnie rzucą ^^
  • Wszelkie gady, robaki i pająki
  •  Że nie dam rady zrobić czegoś, czego ktoś ode mnie oczekuje.
 5. Lubisz kabanosy?
Ujdą w tłumie xD

 
6. Lubisz mleko?

Lubię, ale ostatnio przestałam je pić na rzecz mleka sojowego.

 
7. Co robisz, żeby się uspokoić?

Słucham muzyki, albo gram w grę, by zająć czymś myśli. W ostateczności używam gry online, gdzie mogę się wyżyć i rozwalić komputer w drobny maczek xD

8. Ulubione kpopowe zespoły?
Trudny wybór, ale moje główne, to moja święta trójca xD SHINee, U-KISS i EXO ♥

 
9. Masz w domu jakieś rzeczy związane z Azją? Czyt. jakieś mangi, plakaty, płyty.

Mam całą kolekcję mangi "Sailor Moon"+stare czasopisma z '97 roku (?), notesiki, karteczki i puzzle. Mam na ścianach plakat Big Bang i BEAST.

 
10. Jesteś przesądna?

Kiedyś byłam, ale teraz już nie.

 
11. Masz teraz ferie?


Powiedzmy ^^
 

Nie nominuję nikogo, bo nie wiem kogo mogłabym jeszcze nominować :( 
Dziękuję ;*


1 komentarz:

  1. Uwielbiam te scenariusze ♥.♥ Mam taką malutką prośbę... Mogłabyś napisać coś o Hongkim z F.T Island?? Prooooooszę @.@

    OdpowiedzUsuń