.

.
Pierwszy polski blog z k-popowymi scenariuszami.
Wszystkie scenariusze są mojego autorstwa! Kopiowanie i rozpowszechnianie - zabronione!

9 stycznia 2013

Ogłoszenie parafialne.

          Miała być nowa notka, ale niestety >.<
Nowy rok, a wszystko się wali. Zepsuł mi się komputer, a ja sama leżę w domu chora i mam wszystkiego dość :(
          Teraz też piszę na starym komputerze, który chodzi tak wolno, że można dostać szału, a wejść można maksymalnie na dwie strony na raz, bo inaczej się zwyczajnie zawiesi... (podziękować tacie, że zostawił go tak na wszelki wypadek).
          W dodatku nie mogę nawet jakoś specjalnie edytować notki (czytajcie --> zmiana czcionki czy tekstu), co mnie najbardziej wkurza. Mam nadzieję, że ja i mój komputer już niedługo wrócimy do świata żywych :)

5 komentarzy:

  1. No cóż. Najważniejsze, żebyś szybko wróciła do zdrowia ^^ Będziemy czekać cierpliwie na dalsze scenariusze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracajcie do zdrowia ^.^ Hwaiting ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej~~
    Nominowałam Cię do Liebster Award <3
    http://yaoi-by-risu.blogspot.com/2013/01/liebster-award-moje-uzalanie-sie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń