.

.
Pierwszy polski blog z k-popowymi scenariuszami.
Wszystkie scenariusze są mojego autorstwa! Kopiowanie i rozpowszechnianie - zabronione!

9 marca 2015

Comeback+zapowiedź nowego scenariusza

TADA! Po niesamowicie długiej przerwie wracam w końcu do Was wraz z zapowiedzią. Mam nadzieję, że jeszcze jakoś to przeczekacie, zanim pojawi się scenariusz :) Dziękuję, że na mnie czekacie <3


[...]

- Powiedz: proszę! 
- Chyba sobie żartujesz? 

- Ups...
- Ups? Jedyne słowo, które przychodzi ci na myśl to ups? 

- Nie potrzebuję twojej pomocy! Idź i wracaj do dziewczyn w bikini!
- Powiedz mi, co robię źle?

- Czy ty właśnie nazwałaś mnie oppą?

- Poza tym, wciąż nie mogę zrozumieć, dlaczego mnie tak nienawidzisz!
- Ty naprawdę jesteś taki głupi czy tylko udajesz?

- Cały czas tylko użalasz się nad sobą i swoim życiem! Pomyślałaś może o tym, jak JA się czuję?

- Pójdę do piekła, jeśli tego nie zrobię! 

[...]

6 komentarzy:

  1. Yay! Witam ponownie Krystal ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe dlaczego najbardziej zaintrygowało mnie ostatnie zdanie... XD Zapowiada się bardzo interesująco.
    Czekam z niecierpliwością na scenariusz i miło znowu cię widzieć... znaczy czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na scenariusz! ^*^

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę o scenariusz z Kai'em, Sehunem albo Benjim z B.I.G-fluff :)

    http://chanrae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń