.

.
Pierwszy polski blog z k-popowymi scenariuszami.
Wszystkie scenariusze są mojego autorstwa! Kopiowanie i rozpowszechnianie - zabronione!

27 października 2013

Ogłoszenie parafialne.

          Tutaj Krystal! ^^ Nie martwcie się o mnie. Żyję i mam się dobrze. Prawie...
Wiem, że ciągle Wam obiecuję nowy scenariusz, ale póki co ani widu ani słychu, za co Was bardzo przepraszam :( 
          Ostatnio jestem tak zabiegana... Jeśli wcześniej myślałam i narzekałam, że mam mało czasu na cokolwiek, to byłam w błędzie. TERAZ naprawdę nie mam czasu kompletnie na nic. Praktycznie nie mam mnie w domu. Praca. Szkoła. Chwila wypoczynku. Praca. Szkoła. Chwila wypoczynku. I tak w kółko. Mam na głowie masę rzeczy, do której dopisuję nowe, a których nie mam nawet kiedy zrealizować (nauka, pisanie prac semestralnych, czytanie lektur czy chociażby zwykłe porządki w pokoju i poukładanie kosmetyków, które walają się dosłownie wszędzie - moja mama chyba lada dzień mnie zabije xD). W dodatku sama nie czuję się najlepiej, bo mam głupie wrażenie, że utknęłam w jakiejś cholernej czasoprzestrzeni - w moim życiu i w mniej więcej tym samym czasie, co rok temu, powtarzają się problemy rodzinne, z którymi ciężko mi się uporać, przez co każdy członek mojej rodziny jest totalnie rozchwiany emocjonalnie >.< Spróbujcie do tego dołożyć inne obowiązki, a Wasze życie zaczyna być męczące...
          Nie to, że się żalę, ale uznałam, że powinniście wiedzieć. Tęsknię za Wami wszystkimi, za pisaniem, za wymyślaniem coraz to nowszych scenariuszy i totalnie różnych ich tematyk jak i odmiennych bohaterów, którzy czasami są dla mnie prawdziwym wyzwaniem.
          Niemniej jednak NIE ZAWIESZAM BLOGA! (w życiu!) Potrzebuję po prostu trochę czasu, by wszystko sobie poukładać. W każdej chwili mogę coś naskrobać i wrzucić (kto wie?). Mam nadzieję, że nastąpi to bardzo szybko i znów będę mogła dla Was pisać :) 
Nie zapomnijcie o mnie, proszę ;*

7 komentarzy:

  1. Zapomnieć?! Nigdy!
    Jasne, że rozumiem. Mam nadzieję, że ci się wszystko ułoży i wtedy ze spokojem wrócisz do pisania. <3
    Nie zostaje mi nic innego jak wspierać Cię duchowo, kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, nie mamy zamiaru Cię zapominać! Nie martw się o to. :D Myślę, że wierni fani (jeśli mogę użyć tego określenia) zawsze będą czekać na nowe scenariusze, jakiś znak życia.. Po prostu będą przy Tobie. Wierzę, że dasz radę i uporasz się z wszystkimi problemami i trudnościami. Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  3. A co tam, tu tak samo się wypowiem. <3
    O tobie? Zapomnieć? No chyba raczej się nie da! <3 I tak, pogodzenie pracy ze szkołą, a raczej wnioskuje, że studiami to już jakiś problem, a co dopiero, jak dochodzą rodzinne obowiązki? oO Apogeum normalnie! ja sama uczę się zaocznie i mogłabym iść do pracy, jednak nie idę nie ze względu na lenistwo, a dlatego, że chyba by mi psycha padła przy takim trybie życia. No niestety, nie jestem aż tak ambitna, aby potrafić pogodzić to wszystko na raz, mimo iż z chęcią poszłabym coś sobie zarobić, pomijam już fakt, że przygotowuje się do matury. ;/ Dlatego też podziwiam Cię i to bardzo! Wielbię i napiszę, że nawet kocham haha <3 Więc trzymaj się i wracaj do nas, jak najszybciej, jak tylko da Ci się choć trochę załagodzić to napięcie z życiu. :****
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy Cię nie zostawimy, a tym bardziej nie zapomnimy! Obok takiego talentu nie można przejść obojętnie. Za dużo do stracenia :3 Cóż, życzę Ci powodzenia ^^ Mam nadzieję, że wkrótce nadejdzie jakiś luźniejszy okres (wooooolne ^^) W każdym bądź razie pamiętaj, że zawsze będziemy czekać :)

    Hwaiting!
    ~Arcanam~

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zapomnimy za żadne skarby świata! Tak jak Han RaeKyung będę Cię wspierać duchowo ;* Będziemy cierpliwie czekać i najważniejsze, żebyś uporała się ze wszystkimi problemami ^_^
    HWAITING, UNNIE! ^3^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądałam tu co drugi dzień z nadzieją, że może pojawił się nowy scenariusz, a zamiast tego informacja. Naprawdę miło, że w końcu dałaś jakieś oznaki życia. Już wcześniej pisałaś, że krucho u Ciebie z czasem, dlatego pierwsze co pomyślałam na widok posta to zawieszenie bloga. Jednak odetchnęłam z ulgą, kiedy moje przypuszczenia okazały się błędne. Tak czy inaczej liczę, że wszystko szybko i sprawnie się ułoży i będziesz mogła wrócić do nas z nowymi pomysłami. :3 Wszyscy tutaj Cię wspieramy i czekamy na Twój powrót.
    XO

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz! Kochamy twoje opowiadania <3. Zapraszamy do nas, za niedługo pierwszy rozdział naszych wypocin http://exo-opowiadanie.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń