.

.
Pierwszy polski blog z k-popowymi scenariuszami.
Wszystkie scenariusze są mojego autorstwa! Kopiowanie i rozpowszechnianie - zabronione!

2 listopada 2013

I urodziny bloga! ♥


          Ostatnio byłam tak zagoniona, że przegapiłam ważny dzień dla mnie i mojego bloga. Ach, ta skleroza... >.< Na szczęście w porę udało mi się to zauważyć :D

       
          Pamiętam ten dzień, jakby to było wczoraj - po wielokrotnym przeglądaniu zagranicznych blogów, czytając krótkie scenariusze, wpadłam na pomysł założenia takiego bloga. Nie miałam co czytać, a że nie umiałam odpowiednio spożytkować swojej weny, wyszło jak wyszło. Nie byłam pewna, czy ten pomysł wypali, bo przeszukując internet wzdłuż i wszerz, nikt w Polsce nie prowadził bloga o takiej tematyce. Ku mojemu zdziwieniu, ale i ekscytacji, byłam pierwsza. 
          Szczerze? Nie wierzyłam, że to się sprawdzi, ale jednak! Gdy zaczęłam dodawać coraz to nowsze scenariusze, nagle pojawiły się inne blogi, podobne do mojego - pomysł chwycił. Z początku - Was, czytelników nie było wiele, ale to szybko zaczęło się zmieniać. Z wypiekami na policzkach śledziłam licznik wyświetleń mojego bloga, członków go obserwujących, potem zaś liczbę lubiących fanpage'a na facebooku.
          Naprawdę w życiu nie spodziewałam się dostać od Was tyle miłości i tak cudownych komentarzy i wiadomości. Jestem za to wszystko tak bardzo wdzięczna, że nie mam pojęcia jak się Wam za to wszystko odwdzięczę. Jedyne co mogę robić, to pisać dalej i sprawiać, że na Waszych twarzach pojawi się uśmiech, czytając nowy scenariusz, który przy okazji poprawi Wam humor, gdy pogoda nie dopisuje czy w szkole, bądź w pracy, gdy ktoś nadepnie Wam na odcisk.
          Ostatnio bardzo dużo działo się w moim życiu i niestety nie mogłam sobie pozwolić na dodawanie tak często scenariuszy jak kiedyś. Bałam się, że wiele z Was mnie opuści, zniecierpliwieni i rozczarowani przestaniecie na mnie czekać, a swój wzrok, skierujecie na inne, bardziej ambitne blogi. Zaskoczyliście mnie. Wciąż czekacie na mnie i na moją twórczość. Bardzo mnie to poruszyło, do tego stopnia, że czytając Wasze ciepłe komentarze, po prostu się popłakałam >.<  Cieszę się, że Was mam. Mimo, iż czasem nie da się pogodzić obowiązków z życiem codziennym i dodatkowymi obowiązkami, nie zamierzam przestawać pisać. Pisanie jest czymś, co dodaje mi pewności siebie i sprawia, że jestem szczęśliwa. A gdy Wy dzięki moim scenariuszom jesteście szczęśliwi, ja również ♥ Dziękuję ;*




Podsumowanie.
Co osiągnęłam w ciągu roku na blogu:


  • 101,028 wyświetleń
  • 155 obserwatorów
  • 645 komentarzy
  • 40 opublikowanych scenariuszy
  • 5 i więcej nominacji do Liebster Awards
  • 5 i więcej nominacji do The Versatile Blogger


Co osiągnęłam w ciągu roku na Fanpage'u:


  • 416 osób lubiących to
  • 115 postów


I dodatkowy nabytek:


  • 19,374 wyświetleń
  • 60 obserwatorów
  • 326 komentarzy
  • 11 opublikowanych rozdziałów

      
I spam radości xD


No to chyba tyle.
XD
Do usłyszenia ♥

21 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś z nami już rok. :D Co prawda nie śledzę Cię od samego początku, ale jak tylko trafiłam na Twojego bloga - od razu go pokochałam. Życzę Ci, kochana Krystal, jeszcze więcej wytrwałości w prowadzeniu bloga i dalszych sukcesów! XOXO. <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Kris zniszczył system xD
    HWAITING :* <3 ;D xD ;3 ;) :] ^___^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mogłam tutaj być od samego początku bo twoje scenariusze są świetne ale wciąż nadrabiam wszelkie zaleglosci jeśli tylko czas mi na to pozwoli <3 Czekam na więcej świetnych twoich pomysłów i oczywiście gratuluję wszystkiego co udało ci się zdobyć przez ostatni rok :-) Chciałabym aby mój blog również odniósł taki sukces jak twój :-) Jeszcze raz gratulacje i czekam na nowości <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, ta kolejność gifów rozwaliła mnie na łopatki, dosłownie! :D
    No to sengel chuka hamnida, sengil chuka hamnida Saranghanum... blogu? XD Sengil chuka hamnida!!!! ;D keke, no to cóż życzyć, na pewno dużoo weny i czasu! Aby udało Ci się wrócić do nas, jak najszybciej, bo my tu cierpliwie czekamy na twoje wspaniałe scenariusze; :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*

      Nie tylko ciebie, mnie też xD Nie sądziłam, że aż tyle się ich uzbiera xD

      Usuń
    2. Nominowałam cię do Versatile Blogger! ^^

      Usuń
  6. Saengnil chucka hamnida!!
    (^_^) uwielbiamy Twoje scenariusze :)
    Nie byłam tutaj od początku, na k-pop i scenariusze nawróciłam się stosunkowo niedawno, ale przeczytałam wszystkie z największą uwagą i to po kilka razy (^_^) Uwielbiam Twoje scenariusze :))
    Gify mnie rozwaliły XD Tak, Kris, jesteś wspaniały XD HAHAHAHA :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Saengil chucka hamnida!
    Ach, też pamiętam jak tu weszłam. Sylwestra spędziłam w domu, o 20 znalazłam twojego bloga, przeczytałam wszystko i przed nowym rokiem byłam "zespazmowana" XD (no, i jeszcze powyzywałam Zelo w tym pierwszym scenariuszu, ale szczegół)
    Oby było jeszcze więcej było takich urodziń!
    HWAITING! ^3^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*

      Oj, no to miałaś niezłe wejście w ten 2013 rok :D
      Powyzywałaś Zelo? Miło :D

      Usuń
  8. GRATULACJE! Jakże żałuję, że nie ma mnie tutaj od początku istnienia Twojego bloga, jednakże warto wspomnieć, że i tak goszczę tutaj długo <3 Z każdym scenariuszem kocham się w tym blogu jeszcze bardziej, a każdy nowy scenariusz jest jak świeża bułeczka, którą konsumuje się z wypiekami <3
    To niesamowite, że wytrwałaś tak długo, dlatego życzę Ci jeszcze dłuższego przebywania z nami, Twoimi fanami, jakże wielkiej i wszakże nieskończonej weny, cierpliwości, wytrwałości, wspaniałych pomysłów oraz dalszych sukcesów! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*

      To nic, to nie twoja wina :) Ważne, że jesteś i podoba ci się moja twórczość, dziękuję :)

      Usuń
  9. Gratulacje!
    Weny, chęci i czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromny spam radości! XD W każdym razie, gratulacje, i z niecierpliwością czekam na kolejne nowości ♥ Hwaiting~!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu co by tu napisać? Przede wszystkim bardzo się cieszę że kiedyś znalazłam Twego bloga. Choć nie ma mnie na nim od początku jego istnienia, to i tak po krótkim czasie podbił on moje serce. (Naprawdę pierwszy scenariusz jaki tu przeczytałam to był scenariusz z Luhan'em, a co najlepsze wtedy jeszcze nie znałam Exo to jak to czytałam tylko było "Kto to jest?" Teraz mi za to wstyd xD)
    No ale wracając do rzeczy. Życzę Ci abyś dalej pisała tak wspaniałe scenariusze i nigdy nie traciła wiary w siebie, nawet jakby niektóre osoby chciałyby Cie zdołować. Jak widać masz wielu czytelników (w tym mnie xD) i mam nadzieję że ich liczba wzrośnie. Tak więc trzymaj się i narazie spokojnie doprowadź swoje życie do ładu, a potem urzeknij wszystkich kolejnym swoim dziełem. HWAITING! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Zwaliłaś mnie z krzesła Spamem Radości. I rzeczywiście uważam tak jak reszta Kris rozwalił system xD

      Usuń
    2. Dziękuję :*

      Nie ważne, że nie byłaś ze mną od początku :) Ważne, że jesteś teraz. Cieszę się bardzo, że tak lubisz moją twórczość, dziękuję :*

      P.S. I o to chodziło w tym spamie xD Ale nie sądziłam, że tyle gifów się uzbiera, ale cóż... xD

      Usuń
  12. Nie jestem tu od początku, ale bardzo się cieszę, że jakoś trafiłam tu! Mega pokochałam te scenariusze!!! Są naprawdę świetne!!!
    Gratuluję oraz życzę czasu i weny!
    I jeszcze jedno... Już od dawna chciałam zapytać o zgodę na tłumaczenie tych scenariuszy na język Rosyjski, które bym wyłożyła na tej stronce: ficbook.net
    To jest rosyjska strona z fanfickami)
    Jakby co to jest mój adres: zhang_zaixi@rambler.ru
    Papatki^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster Award :* http://bigkoreandream.blogspot.com/2013/11/liebster-award.html
    Gratulacje :3 Bardzo lubię twoje scenariusze, mimo że nie jestem z tobą od początku i rzadko zdarza mi się komentować scenariusze, jednakże bardzo Cię wspieram i uwielbiam twoją twórczość. Mam nadzieję, że będziesz pisała jeszcze długo, tak świetne scenariusze :3
    Życzę weny i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń