.

.
Pierwszy polski blog z k-popowymi scenariuszami.
Wszystkie scenariusze są mojego autorstwa! Kopiowanie i rozpowszechnianie - zabronione!

22 października 2012

SHINee - Gdy chce cię pocieszyć (Key)

  
    Siedziałaś na kanapie z założonymi rękoma i ze znużeniem spoglądałaś na swojego przyjaciela-divę, który przeglądał się już w lustrze chyba dziesiąty raz. Westchnęłaś, spoglądając na zegarek.
- ______? Coś nie tak? - zapytał, odwracając się.
- Długo jeszcze? - kolejne westchnięcie.
- Już, już.
- Mówiłeś tak 10 minut temu...
- No, ale muszę przecież dobrze wyglądać. Co powiedzą fanki?
- Nawet, gdybyś wyszedł w piżamie, byłyby wniebowzięte - dodałaś mało przekonująco. 
Key spojrzał na ciebie wzrokiem: chyba-postradałaś-zmysły-nigdy-w-życiu! Przejrzał się w lustrze jeszcze raz, zerkając tym razem w twoje odbicie. Jego mina nie wróżyła nic dobrego.
- Czemu się nie przebrałaś? - zapytał zdziwiony. 
Wzruszyłaś ramionami. Tak naprawdę nie chciałaś nigdzie iść. Odkąd rzucił cię chłopak, byłaś w dołku i nie obchodziło cię w czym wychodzisz na miasto. Po co się tym przejmować?
- Po co? Tak jest mi wygodnie... - niepewnie jednak spojrzałaś na wytarty dres i trampki, które nadawały się wyłącznie do wyrzucenia. 
       Chłopak przyjrzał ci się, ale nic nie powiedział. Wiedział, że byłaś przybita, ale nie wiedział, jak ci pomóc. Chciał znów widzieć cię uśmiechniętą, jak dawniej. Niewiele myśląc, poszedł do ciebie, spoglądając na ciebie z góry.
- Koniec! Nie pozwolę ci tak siedzieć i się zadręczać! Gdzie się podziała dawna ______? - nie odpowiedziałaś. - Wyskakuj z ciuchów - rozkazał. 
- Że co, proszę? - zamrugałaś dwukrotnie, kompletnie zaskoczona jego odpowiedzią.
- Słyszałaś, co powiedziałem!
Oblałaś się rumieńcem, nie poruszając się jednak ani o centymetr.
- No ale ja...no...ten tego... - wyjąkałaś speszona. 
- ______! Po prostu przebierz się w coś ładnego, bo w tym dresie wyglądasz naprawdę okropnie! - wyrzucił z siebie zupełnie szczerze. Nie uraził cię tym, bo w duchu przyznałaś mu rację. W końcu kto jak kto, ale Key znał się na modzie.
- Ahaaa - odparłaś mało inteligentnie.
- Czemu jesteś taka czerwona? Co ty sobie pomyślałaś? - roześmiał się nerwowo. Nie widząc jakiejkolwiek reakcji z twojej strony, pokręcił głową, zirytowany. - Aish, co za dziewczyna... - chwycił cię za ręce i po ciągnął w kierunku szafy. 
       Chcąc nie chcąc, pozwoliłaś, by Key grzebał wśród twoich ubrań. Był chyba jedyną osobą, która mogła cię postawić na nogi i byłaś mu za to wdzięczna. Po kilku minutach wcisnął ci do ręki parę rzeczy. 
- Ubierz to.
- Muszę? zrobiłaś słodkie oczy. Rozbawiłaś go tym. Poczochrał delikatnie twoje włosy.
- Poczekam w salonie - uśmiechnął się lekko i już miał wyjść, gdy jednak zrobił coś, co sprawiło, że serce ci stanęło. Przytulił się do twoich pleców, szepcząc ci do ucha: - Uśmiechnij się i zapomnij o tym palancie. Ja cię nigdy nie zostawię - zapewnił, a ty poczułaś miłe ciepło w sercu.


Prośby o konkretne scenariusze, proszę pisać w komentarzach :)

12 komentarzy:

  1. przybyłam, zobaczyłam i do listy blogów z opowiadaniami na blogu wrzuciłam :D

    zapraszam do częstych odwiedzin mojego bloga i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko *-* Ta końcówka powaliła mnie na kolana *w* Piękne lecz jak dla mnie krótkie ^^ Chętnie poczytałabym więcej takich z udziałem Keya ^^

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W przyszłości na pewno będzie ich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoooo to urocze. Jedno zasadnicze pytanie dlaczego te scenariusze są takie krótkie ? ;( Proszę pisz dłuższe ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Te scenariusze są świetne :D
    Czy mogłabyś napisać coś o G-Dragon? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham Key'a♥♥♥ to jest mój maż♥ ,ja go tak kocham jak swoją mamę xD czyli bardzo mocna xD jakbym go znała.
    I w te luki powinno znaleźć się imię Vanessa xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, chciałabym takiego przyjaciela jak Key, naprawdę! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. A mogłabyś napisać o MinHo proszę nie mam bloga ale jak założę to dodam do ulubionych blogów jeszcze raz proszę napisz coś o MinHo

    OdpowiedzUsuń
  9. Omo już cię kocham.!! Sprawiasz po pierwszym przeczytanym mini scenariuszu, że przed snem będę miała co chwilę w głowie tą sytuacje.! Świetny pomysł na bloga.! Już cię obserwuję ^.~ Zapraszam do siebie na http://k-popowe-love.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko >.<

    OdpowiedzUsuń